skolaskolaskola..



Hejhopp!
Jag är så himla trött på skolan..
Mest för att jag inte pluggar, har blivit jätteseg.
Hänger med fel personer i skolan också ibland .
Men aja, det får jag ta tag i.

Idag har jag varit i skolan, hade prov
och det gick väldigt bra. =] hiihiih.
Stack hem och gjorde ingenting!
HÄRLIGT!
skulle egentligen till stallet, men har jätteont i huvudet.
Imorgon ska vi till malmö med skolan, tror jag skiter i det, måste
plugga istället, har typ några veckor kvar i skolan och vääääldigt många
steg kvar..

- påfredag så ska jag till nova lund med bea, sen kanske
sova. annars får vi se vad som händer.


Nu ska jag chilllllla a.

Pusspuss.

ILOVEYOUTOMUCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0