STOCKHOLM!





-

Stockholm var väldigt kul, man fick se mycket.
tyvär hann vi inte gå så mycket i själva staden.
Men vi var på Nordiska museét, Historiska museét (tror jag att det heter), vi var på Junibacken, Wasamuseét som var roligast och intressantast, vi var på lite fler saker. Oh, juste Gamla stan också, riktigtriktigt mysigt och kul.
Nästa gång jag ska dit, så bara måste jag gå i själva staden, för det är ju det som är själva stockholm.
Vi bodde på något som heter Crawford place ' , tror jag. Helt okej där. Jag och Emma hade eget rum, fina rum faktiskt.
Vi kom dit på tisdag förmiddag vid tolv & åkte sedan hem torsdag förmiddag, inte så länge men en trevlig liten ' weekend' .

Aja, jag hade inte så mycket
mer på hjärtat. Men det hade varit
kul om ni hade kollat bilder
och kanske skrivit en kommentar, please?
hihihh.

pusspuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0